All 7 movie Reviews


DBR - opening DBR - opening

Rated 4.5 / 5 stars

great idea

the only thing I have to critque is the fact thatin the last DBGT movie ever made.. Son goku looked to be the main character if they were to continue a series because Pan was a grandma.. and very old in that movie and Son Goku was searching for his great-grandpas 4star DragonBall.. So I think they would do another Dragonball type series just with people like Vegeta,Gohan,Goten and trunks in it since saiyans dont age..

But yours was a good idea and nicely drawn out.. I look forward to seeing your actuall episodes if you plan to make any



DBZ - Gohan Kills Cell DBZ - Gohan Kills Cell

Rated 4.5 / 5 stars

to Killer731

Technically it was cell smashing Android 16's face which cause his power to slip because he was an android who loved life... so yeah

anywho.. towards your flash...

The drawing was simply amazing... very nicely done.. I loved the over lay of the original voice overs in the movie.. the ONLY thing I did not like was the Kamahameha was in the Japanese cartoons which I find their voices annoying but over all very nicely done with this


People find this review helpful!

Super Hot Hentie Super Hot Hentie

Rated 4 / 5 stars

haha

very good actuallu.. very creative.. keep it up



Dane Cook - Burger King Dane Cook - Burger King

Rated 5 / 5 stars

wow

I dont ever review flash submissions.. unless they have my work in them but dude.. you made this comedy bit funnier with your animations.. I couldnt stop laughin... good job 5/5 10/10

p.s. also I dont rate people 10.. but your idea was just brilliant.. the drawings werent the best but thats a cheap cover up to true imagination.. which you cant buy



Pink Ball Pink Ball

Rated 3 / 5 stars

longer

yeah man make this shit longer... put some matrix or some DBZ style fighting in it lol.. make the little red dude goes super saiyan 3.. sorry my nerd is comin out.. but yeah man make it longer next time.. thx for choosin my music btw


gwokymarla responds:

ok i will mabey


Tom's Night Out Tom's Night Out

Rated 4 / 5 stars

haha

i liked it.. the whole thing between the iron man got me confused as hell till he popped outta the building lol but yeah awesome stuff


fede1920 responds:

Thanks man , glad you liked it , now U don't need to sew me for using your song LOL


Hey! Listen! Hey! Listen!

Rated 5 / 5 stars

haha

that was the shortest and best flash ive ever watched. and yes your right. anyone who has played ocarina of time will appreciate this. like the other dude said. Make a new one with the fish dude lol. make em into a stir fry lol


People find this review helpful!